Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Hogyan fokozd az agyműködésed?

Hogyan fokozd az agyműködésed?

Az agyadnak nem csak az éberségben és a gondolkodásban, de szinte minden testi funkció irányításában elsődleges szerepe van, ezért a mentális egészség az alapköve a megfelelő testi és lelki működésnek. Az alábbiakban olyan tippeket osztunk meg, amikkel segítheted a koncentrációd, a memóriád és rajtuk keresztül az általános közérzeted.

1.Tornáztasd az agyad!

 

Az agyra gyúrás nagyszerűsége, hogy szinte bármilyen élethelyzetben megteheted, akár a foteled kényelmében is. A rendszeres agytornával nemcsak a kognitív képességeid fejlesztheted, de hosszú távon biztosíthatod a mentális egészséged.

Ma már rengeteg applikáció segít formában tartani az elmét, így akár a buszon ülve is frissítheted az agyad. Válaszd akár a logikai játékokat, vagy a nyelvtanuló programokat, minden esetben segíteni fogod velük a neurogenezist, vagyis az új idegsejtek kialakulását az agyadban. Néhány természetes összetevő alkalmazásával további löketet adhatsz az agyműködésednek. Az Organikus 7 gomba keverékben található süngomba (Lions Mane) védi az idegrendszered, valamint segíti a mentális éberséget, a koncentrációt és a memóriát. A készítmény további összetevői pedig támogatják az immunrendszered, fokozzák az energiád és csökkentik a fáradtságot.

A szellemi munka legízletesebb támogatója a nyers kakaóbab, ami verhetetlen antioxidáns-tartalmával segít fenntartani a koncentrációt, javítja a memóriát, valamint a hangulatot is megdobja.

2. Mozogj rendszeresen

 

Ahogyan az agyműködésed hat a testi funkcióidra, úgy hat testmozgás a pszichés állapotodra. A rendszeres mozgás számos mechanizmust befolyásol sejt- és molekuláris szinten, és bizonyítottan támogatja az agy egészségét. Ezen felül javítja az alvás minőségét, csökkenti a stresszt és a szorongást, valamint hozzájárul a jó hangulathoz. A fizikai aktivitás fokozza az agy vérellátását is, így az több tápanyagot és oxigént szállít, ami elengedhetetlen az egészséges kognitív funkciókhoz.

Az Egészségügyi Világszervezet szerint már heti két óra mérsékelt testmozgás is javíthatja a koncentrációt és a memóriát, és segít megelőzni a kognitív hanyatlást. Az Organikus 7 gomba keverékben található vörös rovarrontógomba növeli az állóképességet és plusz energiát biztosít a mozgáshoz vagy akár a sportteljesítmény növeléséhez.

3. Aludj mélyen és pihenj eleget

 

Az alváshiány testre és mentális állapotra gyakorolt hatását mindenki jól ismeri és igyekszik kerülni. Ahhoz, hogy az agyad, az izmaid és az immunrendszered megfelelően működjön, elegendő mennyiségű és minőségű alvásra van szükséged. A nap során történt eseményeket és a téged ért ingereket az agy az alvás során dolgozza fel, míg a tested ekkor regenerálódik és töltődik fel ismét energiával. Az esti rituálék kialakításával – például az erős fények, kütyük kiiktatásával és a nehéz ételek mellőzésével – sokat tehetsz azért, hogy kellő minőségű és hosszúságú legyen az alvásod.

A gyógynövények ebben is hasznodra lehetnek. A Magna CBD Melaform két összetevővel támogatja a pihentető alvást. A benne található CBD hozzájárul a kiegyensúlyozottabb, nyugodtabb alváshoz és a megfelelő alvásritmushoz. A melatonin nevű hormon pedig segít a biológiai ritmus kialakításában, vagyis a napszakokhoz való megfelelő igazodáshoz, ami előfeltétele a mély, pihentető alvásnak.

4. Táplálkozz egészségesen

 

Ha ezer cikket nem láttál még ebben a témában, akkor egyet sem, de hadd legyünk mi most az ezeregyedikek. Hogy elkerüljük a szokásos kliséket, tegyük most a hangsúlyt az egészségesen megtermesztett zöldségekre és gyümölcsökre, amiket fogyasztva magasabb arányban juttathatsz vitaminokat, ásványi anyagokat és antioxidánsokat a szervezetedbe, toxikus anyagok nélkül. De külön említést érdemel a kendermagolaj, ami a jótékony összetevők olyan kivételes elegyét tartalmazza, ami egyszerre támogatja az agyműködést, az immunrendszert, a szív- és érrendszert, miközben csökkenti a gyulladásokat.

5. Ügyelj a vérnyomásodra, a vércukrodra és a koleszterinszintedre

 

Talán nem is gondolnál rá, de a magas vérnyomás, az emelkedett vércukor és a magas LDL koleszterinszint nem csak azért problémás, mert életveszélyes állapotokhoz vezet, de azért is, mert hosszú távon ronthatja a kognitív funkciókat és hozzájárulhat a demencia kialakulásához. A korábbi pontok gyakorlásával mind tehetsz azért, hogy fenntarsd a szervezeted egészséges működését, de segítségül hívhatod a növényi szövetségeseket is. A spirulina alga egymagában is alkalmas lehet a megfelelő vérnyomás, vércukor és koleszterin beállítására, de kiváló eredményeket várhatsz a galangal gyökér és a homoktövis fogyasztásától is.

Csak Természetesen!